Keurmerk webwinkel Webdesign bureau voor ZZP en MKB

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze klanten en doen logischerwijze ons best om onze websites in topconditie op te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets mis gaat of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de gestelde garantie termijn van 1 jaar valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Garantie komt te vervallen als u zelf uw website aanpast of bewerkt met behulp van het Content Management Systeem (CMS).

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klanten@webdesign-westland.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

[si-contact-form form='4']